31 Mayıs 2013 Cuma


İpotekli ihtiyaç kredisi, ihtiyaç kredisinin bir türüdür. Sahip olunan gayrımenkul ipotek gösterilerek karşılığında nakit alınır.

Sahip olunan gayrımenkul ipotek gösterilerek karşılığında nakit alınır. Gayrimenkul kredi alacak kişi adına veya bir yakını adına olabilir. Gayrimenkülün ekspertiz değerinin %50 ile %75'sine kadar kredi kullanılabilir.

İpotekli ihtiyaç kredisi, ihtiyaç kredisinin bir türüdür. Ancak vadeler ihtiyaç kredisinden daha uzundur. Bankadan bankaya değişmekle beraber vadeler 240 aya kadar uzayabilir.

2 yorum:

  1. Stres ve hızlı onayı olmadan kişisel veya işletme kredisi ihtiyacınız var mı? Eğer öyleyse, lütfen bizimle irtibata geçin (privateloaninvestment@outlook.com).

    YanıtlaSil
  2. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD’de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 USD tutarında borç aldığım konusunda deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde ve banka poliçesi nedeniyle eşyalarını aldığımda başladı ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece, çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi firması firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan korktuğum halde ilgimi çektim, durumum tarafından zorlandım ve bu şirket hakkında arkadaşımdan tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla temasa geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübelerimden dolayı beni gerçekten şüphe etti, bunu çok az biliyor muydunuz? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün İyi organize olmuş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi bu kredi firması sayesinde yüzüme tekrar gülümsediler. Bu yüzden, eğer gerçekten kendi işinizi büyütmek veya başlatmak için veya herhangi bir maddi sıkıntıda gerçekten borçlanmaya ihtiyacınız varsa, bugün işinizde finansal bir gelişme fırsatı bulmanızı öneriyoruz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi almak için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkürler

    YanıtlaSil